Project Description

پروژه بازسازی مشاورین املاک بهشت

بازسازی پروژه واحد تجاری بهشت که دارای دو طبقه در همکف و منفی یک با مجموع مساحت 100 مترمربع بود در دو مرحله صورت گرفت مرحله اول طراحی و بازسازی داخلی و سپس طراحی و مرمت نما و تابلو مجموعه .  تغییر کاربری از رستوران و آشپزخانه رستوران به دفتر مشاور املاک معتبری که در کنار فعالیت های عمومی خود همواره از مشاوره حقوقی یک وکیل بهره میگیرد و در کنار تمامی فضاهای متدوال یک مجموعه مشاورین املاک نیاز به یک دفتر وکالت نیز دارد ، کاری بود که چه در مرحله طراحی و چه در مرحله اجرای آن نیاز به دقت و ظرافت فراوان داشت.

کارفرما آقای بهشتی
موقعیت تهران، خیابان سبلان
مساحت برابر با 100 متر مربع
همه پروژه ها
تماس با ما

توضیحات پروژه

فضایی مدرن و زنده در کنار بهره گیری از متریال ها و اکسسوری های به روزی که در بازار ایران به راحتی یافت شوند از جمله خواسته هایی بود که کارفرما بر آن تاکید فراوان داشت . طبق روال معمول تیم طراحی، پرهیز از تکرار فرم متداول طرح داخلی سایر مشاورین املاک در دستور کار قرار گرفت و اتود اولیه طرح بسیار متفاوت و در عین حال متناسبی بود که مورد تایید کارفرما نیز قرار گرفت.

جداسازی فضای تک تک مشاورین از یکدیگر جهت حفظ حریم مراجعه کنندگان و جلوگیری از انتشار اطلاعات فایل های ملکی موجب طراحی استند هایی شد که هر یک  هم میز و محل نشستن مشاور را تامین میکرد هم قفسه های نگهداری مدارک را و هم دید از ویترین مغازه به داخل را با لوورهای چوبی محدود میساخت و در  قسمتی که به سقف می رسید محلی جهت نورپردازی نقطه ای جداگانه را فراهم میساخت.

فضای انتظار به شکل فرم متفاوتی از خانه و سرپناه بعنوان نشیمنی ما بین مدیریت و فضای اصلی در طبقه همکف تامین شد و دست اندازهای پله به طبقه پایین با جدار شیشه ای جایگزین گشتند وعلاوه بر دفتر وکالت ، کارمندان پرکار مجموعه که تماس های تلفنی فراوانی داشتند در طبقه پایین با تهویه و نور مناسب جانمایی شدند .

  • بازسازی و بازطراحی تغییرکاربری ستوران به مشاور املاک

  • ایده پردازی و طراحی مجدد فضا متناسب با نوع کاربری

  • طراحی سه بعدی فضای داخلی

  • تهیه نقشه های اجرایی مطابق سه بعدی

  • بازسازی و اجرای طرح بطور کامل

نقشه های فنی و مدارک

مدارک فنی 1
مدارک فنی 2

گالری تصاویر