Project Description

پروژه دپارتمان املاک هروی

این پروژه با هدف تغییر کاربری از کاربری رستوران به دپارتمان اداری املاک و مستغلات، به ما مراجعه شد.

خواسته کارفرما ایجاد دپارتمان املاک و مستغلات با بیش از ده کارشناس و  فضایی باز, مدرن با وجود حس صمیمیت و اعتماد وسرشار از انرژی باشد  وجود چهار ستون سازه ای در فضا، چالشی برای تیم طراحی بود که با اختصاص این فضا به محل نشیمن مرکزی با کاربری فضای انتظار به همراه رنگ سبز درباری حس آرامش و اعتماد به فضا تزریق گردید.

کارفرما مهندسین مشاور رایان سازه
موقعیت دماوند-دهکده هشت بهشت
مساحت برابر با 1550 مترمربع
همه پروژه ها
تماس با ما

توضیحات پروژه

استفاده بهینه از فضای سبز مجموعه واقع در حیاط ایجاب میکرد که یکی از فضاهای جلسات به محیط حیاط انتقال یابد و با در نظر گرفتن استانداردها، یک فضای شیشه ای ایمن در محیط باز طراحی گردید . جهت اتصال سبزینگی حیاط به داخل فضا، دیوارهای سبز عمودی طبیعی درفضای داخلی طراحی شد . این دیوارهای سبز به جهت جاری شدن انرژی و سرزندگی در تعامل با سبز درباری که رنگی فاخر است در فواصل مشخص ،

بلندتر بودن تراز کف اتاق مدیریت از کف اصلی و ایجاد باند سبز رنگ؛ جداسازی و تفکیک سازمانی اتاق مدیریت را تامین میکردو نورهای خطی و موضعی جهت تامین نورکافی، مشخص نمودن محل مبلمان و ایجاد نظم در کنار پویایی در جداره ها و سقف بکار گرفته شد .جهت تاکید بر ماهیت کاربری املاک, طرح بتن و سنگ به عنوان اصلی ترین مصالح ساختمانی، در جداره بکار گرفته شد.

  • طراحی پلان پارتیشن بندی فضا

  • چیدمان استاندارد لوازم و مبلمان اداری

  • طراحی سه بعدی فضای داخلی و فضای سبز مجموعه

  • ارائه نقشه های کامل اجرایی

  • اجرای کامل دکوراسیون داخلی مطابق با طراحی سه بعدی

نقشه های فنی و مدارک

مدارک فنی 1
مدارک فنی 2
مدارک فنی 3
مدارک فنی 4

گالری تصاویر